ثبت آگهی رایگان

کارواش خانگی اپکس

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

کارواش خانگی اپکس مدل APX-2018 یک ابزار برقی جهت نظافت و شستشو با آب برای اشیاء و سطوح مختلف می باشد. تمیز بودن محیط کار، خودرو و فضای بیرونی ساختمان اعم از پارکینگ، درب و پنجره ها و حتی تمیزی دستگاه های صنعتی مثل دستگاه تراش، دستگاه CNC و غیره تاثیر بسیار زیادی در روحیه و افزایش بهره وری در کار و منزل شما دارد. از این رو برای اینکه در زمان کوتاه و به سرعت یک خودرو یا دستگاه یا محلی را با آب و مایع شستشو نظافت کنید نیازمند یک کارواش خانگی کم حجم و پر قدرت و کم مصرف می باشید. از مزایای استفاده از کارواش خانگی می توان به مصرف آب کمتر، صرفه جویی در وقت ، نیاز به نیروی کار کمتر، قابلیت حمل نقل آسان و حجم کم دستگاه کارواش فوق اشاره کرد.


ویژگی های کارواش خانگی اپکس مدل APX-2018

در انتخاب یک کارواش خوب و مناسب برای مصارف خانگی میزان قدرت فشار آب است که باعث از بین بردن آلودگی ها ، کثیفی ها و لکه ها می باشد. جهت اندازه گیری و سنجش فشار آب یا بخار خروجی از کارواش ها اصطلاحاٌ (بار=bar) گفته میشود، که یک بار معادل 100 کیلو پاسکال می باشد.


در تقسیم بندی انواع کارواش می توان گفت کارواش های خانگی از 60 تا 160بار جز کارواشهای خانگی بحساب می آید و از 160 بار به بالا در دسته کارواشهای صنعتی محسوب می شود. میزان مصرف آب در کارواش خانگی اپکس بطور مثال در نظافت خودرو به کثیفی آن بستگی دارد. هرچقدر ماشین کثیف تر باشد میزان آب بیشتری مصرف میکند ولی بطور معمول بین 20 الی 40 لیتر آب مصرف میشود که زمان شستشو از 25 دقیقه تا 40 دقیقه متغییر می باشد. در صورتیکه در اکثر شستشوها از آب با دمای مناسب (ولرم) یا آب سرد استفاده شود قطعاتی مثل اورینگ و پکینگ طول عمر بیشتری داشته و کمتر مستهلک میشود. ولی استفاده از آب داغ میتواند عمر مفید قطعات تعویضی را کاهش دهد.


کارواش خانگی اپکس یک ابزار برقی با 135 بار، دارای دسته تفنگی بلند با 2 متر شلنگ ورودی و 8 متر شلنگ خروجی می باشد. کارواش خانگی اپکس همچنین دارای مخزن مایع شستشوی کف، فیلتر شفاف و صفحه فیلتر خود مکش و یک موتور اینداکشن پر قدرت مسی با اتصالات از جنس برنج می باشد.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.