ثبت آگهی رایگان

تابلو کلید روشنایی، مخصوص کلینروم، گروه رایمون

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

تابلو کلید روشنایی مخصوص کلینروم گروه رایمون

نورپردازی اتاق تمیز اغلب در طراحی اتاق تمیز مورد پسینی است ، زیرا عملکرد اصلی اتاق تمیز کاهش آلودگی است. بنابراین هنگام شناسایی نوع اتصالات نوری برای استفاده، باید فقط به سطح لوکس مورد نیاز برای فرآیند توجه نشود، بلکه باید بدانید که چگونه این انتخاب نور ممکن است بر جریان هوا و فیلتراسیون تأثیر بگذارد. در این نقاله درباره روشنایی اتاق تمیز مطالعه می کنیم.

راهنمای میزان درخشانی محیط، برنامه و وظیفه باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد، بسته به این متغیرها انتخاب های زیادی انجام می شود. مسلماً بیشترین تأثیر هنگام انتخاب نور، طبقه بندی ISO اتاق تمیز است

در اینجا چراغ های تخت LED یک گزینه عملی است. شکل خطی به این معنی است که آنها ردپایی مناسب دارند که می تواند بین فیلترهای HEPA یا ULPA به صورت سطحی نصب شود، تا انتشار خوب نور از طریق تاسیسات تضمین شود. مشخصات اتصالات را در نظر بگیرید. چراغهای قطره ای تمیز کردن راحتی دارند و تأثیر کمی بر جریان هوا دارند.

برای طبقات پایین اتاق تمیز، گزینه های بیشتری وجود دارد زیرا فضای سقف از اولویت کمتری برخوردار است. چراغهای LED صفحه تخت با سقف یکپارچه در سقف مونو بلوک گرفته و باعث تمیز کردن، پاک شدن و قابل اسپری شدن می شوند.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط