ثبت آگهی رایگان

مخصوص کلینروم تابلو برق نرمال تجهیزات و دستگاه ها گروه رایمون

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

شرکت برسام پدیده رایمون به اختصار گروه رایمون یک شرکت بین المللی در زمینه های طراحی مفهومی ، پایه و جزئیات ، طراحی خطوط تولید و ماشین آلات ، زمان بندی، مدیریت و کنترل پروژه، واردات و صادرات ، تست و معتبرسازی و مستند ستزی فرآیند ها و همچنین مشاوره جهت اخذ مجوزهای تولید داخلی و بین المللی در صنایع دارویی و صنایع وابسته می باشد. گروه رایمون نماینده انحصاری شرکت R.K ENGINEERING در ایران می باشد که در سراسر دنیا دارای پروزه های موفق در زمینه های مختلف دارویی ، بیوتکنولوژی، تجهیزات پزشکی، صنایع آرایشی و بهداشتی، گیاهان دارویی، محصولات دامی و محصولات وابسته این صنایع به فعالیت می پردازد. گروه رایمون فعالیت خود را از سال 1396 و 2017 میلادی با سرمایه گذاری گروه مالی داخلی و خارجی با شعار مبارزه با انواع بیماری ها آغاز نموده است و تا کنون صد ها شرکت داخلی و بین المللی را به سطح بهره برداری رسانده است.

یک تابلوی برق ساخت شرکت برسام پدیده رایمون تابلو برق یک محفظه برای نصب و سیم بندی تجهیزات الکتریکی یا الکترونیکی است که کلیدها و قطعات کنترلی و حفاظتی و لوازم نمایشگر (ولتاژ، جریان، فرکانس، توان، کسینوس فی و …) روی آن نصب می‌شوند. همچنین تابلوهای برق جهت جلوگیری از وارد شدن شوک الکتریکی به کاربرانِ تجهیزات و حفاظت تجهیزات در برابر عوامل محیطی استفاده می‌شوند

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط