ثبت آگهی رایگان

خدمات حقوقی بدون پرداخت حق الوکاله

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

«حق خود را به کسی بسپارید که قدر آن را بداند.»

استفاده از وکیل یکی از حقوق شهروندی است و هرکس حق برخورداری از وکیل دادگستری را دارد. اگر در یک دعوی حقوقی یا کیفری وکیل نداشته باشید، احتمال پیروزی شما اندک است؛ خصوصا اگر طرف مقابل شما وکیل داشته باشد. در اینجا مثل یک فرد عادی هستید که با یک بوکسور در رینگ مسابقه قرار گیرد. در اینجا فقط شانس است که می تواند به کمک شما بیاید.

متاسفانه در حال حاضر با توجه بالا بودن هزینه ها و کم شدن درآمد اقشار جامعه استخدام وکیل تبدیل به کالایی لوکس شده که دیگر هرکسی توانایی آن را ندارد.

موسسه بزرگ حقوقی و وکالت معین حق با مدیریت آقای محمد شعبانی وکیل پایه یک دادگستری برای برخورداری آحاد جامعه از خدمات حقوقی راه چاره ای اندیشیده و در این راستا گام های خوبی برداشته است.

همانطور که میدانید یکی از راه های ارتباطی اصحاب دعوی با پرونده شان نوشتن لایحه است. هرچند دادگاه اولیه حضوری برگزار می گردد و طرفین می توانند شفاهی (یا کتبی) از خود دفاع کنند، اما در مراحل بعدی یعنی دادگاه تجدیدنظر و دیوان رسیدگی ها غیرحضوری و به صورت کتبی است.

حال اگر کسی اگر فن بیان خوبی نداشته باشد یا در دادگاه به دلیل استرس زیاد نتواند صحبت کند، و توانایی مالی برای گرفتن وکیل را هم نداشته باشد، با یک هزینه حداقلی می تواند نوشتن لایحه را به وکیل سپرده و این لایحه را در دادگاه ارایه نماید.

وکلای موسسه با حدود 20 سال سابقه درخشان در خدمات قضایی می توانند جهت تنظیم لوایح قضایی یاریگر شما باشند. با ما تماس بگیرید.

«حق خود را به کسی بسپارید که قدر آن را بداند.»

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.