ثبت آگهی رایگان

تولیدی رنگ پودری با بهترین کیفیت

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

شرکت سایان رنگ به عنوان خود کفاترین شرکت تولید کننده رنگ پودری در ایران پس از مدت ها تلاش مداوم و خستگی ناپذیر در اوایل مهرماه 1380 اقدام به تولید رنگ پودری نموئه و دیگر محصولات خود را در غالب رنگ های تخصصی ( چکشی , چرمی و ….) بصورت آزمایشی به بازار مصرف عرضه نمود.


کاربرد رنگ پودری بعنوان فرآیند پایانی،مشخصا در چندسال اخیر رشد کرده است. بسیاری از مهندسین، به سمت رنگ پودری تغییر جهت داده اند تا بتوانند پوششهای با کیقیت بالا تولید کنند .در حقیقت رنگ های پودری در برگیرنده 15 درصد بازار مواد پوشش می باشند. این پوشش های با کیفیت بالا، هم جذاب و هم بادوام می باشند و جایگزین مناسبی برای استفاده بجای لعاب و پوششهای مایع بر روی سطوح اسباب تجاری می باشند.


مجموعه سایان رنگ با تکیه بر تلاش مداوم و مستمر و به کارگیری کادر متخصص و با دانش بالای خود، در طی مدت زمان 10 سال تولید رنگ پودری در ایران و با استفاده از تجربه چندین ساله در نو آوری تولید محصولات و نیز حل مشکلات خط تولید شرکت های مختلف ، تضمین موفقیت برخی از شرکت ها ی تولیدی( که حتی فراتر از انتظار مدیران آنها بوده و می باشد) تاسیس و راه اندازی شد.


پس از ارزیابی بازار و کسب نتایج بسیار موفقیت آمیز و تایید رنگ های تولیدی شرکت توسط مشتریان و برنامه ریزی جهت تولید انبوه محصولات انجام گرفت و شرکت سایان رنگ محصولات خود را به صورت انبوه وارد بازار نمود.


در حال حاضر شرکت سایان رنگ به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان رنگ پودری در ایران در حال فعالیت می باشد .

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط