ثبت آگهی رایگان

استند شارژ موبایل (ایستگاه شارژ موبایل)

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

- ایستگاه شارژ موبایل یا استند شارژ موبایل نیاز این روزهای کسب و کار شماست!

- با استند شارژ موبایل خلاق و هوشمندانه تبلیغات کنید!

قطعا تابحال برایتان پیش آمده که شارژ گوشی موبایلتان تمام شده، چه احساسی داشتید؟

بسیاری از مشتریان زمانیکه شارژ گوشی موبایل آنها رو به اتمام است، استرس می گیرند و کسب و کار شما را ترک می کنند و این برای کسب و کار شما بسیار خطرناک است چون امروزه بسیاری از کارهای با گوشی موبایل انجام می شود و در دسترس نبودن این وسیله حس بد و ناخوشایندی را برای افراد بوجود می آورد.

استفاده از بنرهای تبلیغاتی عادی دیگر کارایی ندارند، چرا که به چشم مردم عادی شده‌اند، تبلیغات روی بنرهای استندهای شارژ بازدهی بسیار بالایی دارند، چرا که ابزاری جدید ، مفید و پرکاربرد است و چون به مششتری خدمت رسانده‌اید تبلیغات شما را فراموش نخواهند کرد. علاوه بر آن، مقابل استندهای شارژ همواره شلوغ است و این یعنی چند برابر دیده شدن برند شما!

استندهای شارژ موبایل نوین شارژ به بنر تبلیغاتی لایت باکس دار مجهز هستند، یعنی از پشت به بنر نور تابانده شده و جلوه‌ی خاصی را به بنر شما می دهد.

این استندها بسیار شیک و زیبا طراحی شده اند و حتی می‌توانید بعنوان یک قاب عکس زیبا نیز از آن بهره ببرید!

یکی از مشکلات اصلی استندهای شارژ موجود، دزدیده شدن کابل‌های شارژ آن است که استندهای نوین شارژ به کابل ضد سرقت مجهز هستند و استفاده از کابل‌های کنفی خیال شما را از بابت قطعی کابل‌های شارژ نیز راحت می کند.

تمامی خروجی‌های شارژ نیز از آخرین فناوری فست شارژ (شارژ سریع) بهره می برند تا مشتریانتان بتوانند در کوتاهترین مدت زمان، میزان قابل توجهی شارژ دریافت کنند.

اطلاعات تکمیلی و مشخصات محصولاتمان را می توانید از طریق وب سایت ما مشاهده نمایید.

کارشناسان نوین شارژ نیز آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره به شما عزیزان هستند.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.