ثبت آگهی رایگان

درب خروج اضطراری مخصوص کلین روم

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

درب خروج اضطراری – درب ضد حریق

درب خروج اضطراری مخصوص کلین روم یا همان درب ضد حریق درب هایی هستند که طبق مقررات ملی ساخت درب ساختمان و استاندارد سازندگان ساختمانی باید برای فرار در هنگام آتش سوزی و پیشگیری از سرایت دود و آتش به دیگر نقاط ساختمان مورد استفاده قرار بگیرند. از اسمش پیداست که باید برای خروج اضطراری مورد استفاده قرار بگیرد و در هنگام اضطرار و ضرورت این درب ها کارایی دارند و وقتی که حریق رخ میدهد بتوانند از آنها استفاده کنند.

دستگیره این دربها باید به نوعی باشد که برای خروج اضطراری مناسب باشند و یا یک هل به سادگی باز شوند و در مواردی نیاز هست که حتما امنیت هم داشته باشند و از بیرون قابل قفل کردن نیز باشند ابعاد درب های ضد حریق استاندارد 210*110 و همچنین 210*105 هستند، که به صورت دپو شده و آماده در انبار موجود است و برای دریافت قیمت به روز آن ها باید تماس بگیرید.

اما اگر این سایز ها را نیاز ندارید و سایز دیگری را برای ساخت میخواهید با ما تماس بگیرید و در اسرع وقت و سریعتر از هر کارخانه تولید کننده آن را ساخته و به شما تحویل خواهیم داد.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط