ثبت آگهی رایگان

اکسس کنترولر کلین روم

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

یکی از دلایلی که به اتاق های تمیز، “تمیز” گفته میشود،این است که ورود و خروج به این محیط ها به شدت و با دقت کنترل میگردد. جهت رسیدن به این مطلوب از انواع مکانیزم ها همچون اینترلاک ها و اکسس کنترل ها بهره برده میشود.اکسس کنترل (access control) تحت شبکه مدل CRL-ACCN با مدیریت دسترسی افراد به اتاق ها و کنترل ورود و خروج ها و تهیه گزارشات، کنترل یکپارچه بر تردد افراد را فراهم آورده است.


در این مدل، هر درب دارای یک سیستم اصلی و 2 یونیت آر اف آی دی (RFID) برای 2 طرف در می باشد.


اکسس ها به صورت مجزا برای هر درب کار مینمایند که هر کدم امکان ذخیره 100 کارت را دارا می باشند (این تعداد قابل افزایش می باشد). هر دستگاه دارای 3 سوکت RJ45 و پروتوکل RS485 بوده که میتوان به طرق مختلف برای اتصال اکسس ها به یکدیگر و شبکه نمودن، از آنها بهره برد. در حالت شبکه و با استفاده از نرم افزار، تمامی ورود و خروج ها ، حتی مواردی که دسترسی غیر مجازی درخواست شده باشد در سیستم ثبت شده و قابل گزارش گیری خواهد بود.


تعداد اکسس های متصل به شبکه محدودیتی نداشته ولی برای تعداد بالای 30 عدد دستگاه ریپیتر(repeater) نیز به سیستم اضافه میگردد.


اکسس کنترل های مخصوص کلین روم میتوانند با اینترلاک درب ها هماهنگ شده و مجموعه ی یکپارچه ای را از کنترل تردد فراهم آورند.


بایستی توجه داشت که اصولا اکسس کنترل ها ، کلید خروج اضطراری اینترلاک ها را از کار خواهند انداخت؛ هرچند در این مدل این حالت قابل انتخاب می باشد.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط