ثبت آگهی رایگان

شرکت پخش پوشاک تیکتی بیبی

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

پخش تیکتی بیبی با اندوخته ای غنی از ایده، طرح و عمل، همراه با اهداف بلند مدت و اندیشمندانه با ربع قرن تجربه و سابقه درخشان به عنوان یکی از پیشگامان صنعت پوشاک ایران در زمینه پخش البسه بچه گانه 0 الی 10 سال بوده و این افتخار را دارد که طی سالها تفکر، تلاش، کسب تجربه و گام هایی محکم و برنامه ریزی شده توانسته با بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز دنیا و بهره مندی از کارکنانی توانمند و متعهد در سایه حمایتهای همیشگی و بی دریغ هموطنان بزرگوار، نه تنها در بخش پخش برند های معتبر که درحیطه خدمات فروش و پس از فروش هم، به افتخارات و درخشش تولیدات داخلی و خارجی بیافزاید و ضمن کمک به رشد صنعت تولید پوشاک در کشور عزیزمان ایران، فعالیتهای خود را در سطح استانداردهای جهانی مطرح نماید به گونه ای که سبب رضایت هموطنان گردد.


و اکنون تیکتی بیبی با تدابیر ویژه مدیران ارشد و با ربع قرن تجربه در زمینه پوشاک کودک و ایجاد تمهیدات لازم ضمن پیاده سازی برنامه های توسعه ای، محصولات بسیار متفاوت و بینظیر با برندهای متنوع برتر دنیا، با مواد اولیه مرغوب 100% پنبه، طراحی مدرن و بسته بندی های متفاوت و شکیل بر اساس استانداردهای لازم و کنترل کیفیت محصولات ارسالی همراه با سرویس دهی مناسب به مشتریان خود، فروش خود را بیش از پیش کرده .

تنوع محصولات و به روز بودن تولیدات شرکت پخش پوشاک تیکتی بیبی همراه با بهره گیری از مدیریت و برنامه ریزی علمی و توجه به متدهای روز دنیا جهت تامین نیاز جامعه کودکان از ویژگی های مهم این شرکت می باشد.


حمل و نقل رایگان و پرداخت درب منزل

بهترین قیمت و با کیفیت ترین محصول را از ما بخواهید

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.