ثبت آگهی رایگان

دفترچه های چوبی

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

شرکت ژینو تولید کننده ست لوازم التحریر مثل دفترچه های چوبی, جامدادی, جاقلمی رومیزی, اسکین لب تاب ,استیکر و... می باشد و مناسب تمام کسانی است که به موقعیت کاری و تحصیل خود اهمیت می دهند و با لوازم التحریر زیاد سر و کار دارند و به دنبال موفقیت و رسیدن به اهداف خود هستند.

همه ما در هنگام خرید دفتر و دفترچه به خوصیصیات آن مثل کیفیت و نوع کاغذ, طرح و ماندگاری جلد و تعداد صفحات, توجه و خرید میکنیم.

دفترچه های ژینو که جلدی چوبی دارند ودارای سیم دوبل هستند ؛درسه سایز بزرگ,متوسط, کوچک و به ترتیب در ابعاد (20-14) و (10-14) و (7-7) تولید می شوند وبا دو نوع کاغذ کرافت و تحریر در اختیار شما عزیزان قرار میگیرند که مورد استفاده تمام سنین می باشد.

مزیت رقباتی دفترچه های ژینو نسبت به سایر دفترچه ها, کیفیت جلد چوبی آن است که کاملا ضد خش و ضد آب هستند و قابل شستشو می باشند و محافظ خوبی برای کاغذ است. طراحی زیبای جلد و مرغوب بودن کاغذ ها دلیل کیفیت بالا و کاربردی بودن آن میباشد.

ست لوازم التحریر فانتزی ژینو به دلیل طراحی زیبا میتواند انتخواب عالی برای هدیه نیز باشد.

برای اطلاع دقیق تر از قیمت ها تماس بگیرید.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.