ثبت آگهی رایگان

انواع مدل های درب حیاط شیک و لوکس

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

درب حیاط در انواع مدل های جذاب و شیک با متریال های درجه یک تولید می شود که با توجه به سلیقه افراد و نوع دکوراسیون ساختمان می تواند انتخاب گردد .

این درب ها بسته به نوع محل نصب از نظر اندازه استاندارد، به صورت تک لنگه، یک و نیم لنگه و دو لنگه ارائه می گردد ولی تولید اندازه های غیر استاندارد هم به درخواست مشتری امکان پذیر می باشد

در انتخاب مدل درب حیاط می توان از طرح های آماده شرکت پایون استفاده کرد و یا مدل جدیدی که مشتری درخواست می کند را بعد از امکان سنجی و مهندسی طرح با استفاده دستگاه برش لیزری تولید و ارائه نمود.

ویژگیهای انواع مدل درب حیاط

برشکاری با دستگاه های تمام اتوماتیک برش لیزری انجام می شود که در عین ظرافت برش هیچ آسیبی به استحکام ورق فولادی وارد نمی کند.

جوشکاری درب ها با ماشین آلات پیش رفته انجام می پذیرد که دارای استحکام بسیار بالایی می باشد.

شیشه بکار رفته در درب شیشه های رفلکس سکوریت شده می باشد که هم زیبایی آینه را دارا بوده و هم کاملا در مقابل ضربه نشکن می باشد.

جهت دریافت لیست قیمت انواع مدل درب حیاط و سفارش خرید می توانید به سایت شرکت آذر فلز پایون مراجعه کنید و شماره خود را در قسمت مشاوره سایت قید بفرمایید تا همکاران در اسرع وقت با شما در تماس باشند. همچنین می توانید در تماس باشید.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط