ثبت آگهی رایگان

نایلکس رکابی مشکی

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

«تولیدی نایلون کیمیا»

نایلکس رکابی مشکی یکی از انواع پر مصرف ترین است که در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. در مواردی نیاز است تا به جای استفاده از نوع بی رنگ پلاستیک های خرید، از نوع مشکی آن استفاده گردد. به همین دلیل کارخانجات تولیدی بخشی از تولیدات خود را به تولید نوع رکابی مشکی اختصاص داده اند

تولید نایلکس رکابی مشکی در کشور با توجه به مصارف و کاربرد های زیاد این پلاستیک طی چند سال گذشته با افزایش زیادی همراه بوده است.

از آنجا که رکابی مشکی دسته دار همچون دیگر رنگ ها و مدل های این مدل نایلکس ها دارای انعطاف بالا و قابلیت دوخت است، پس می توان گفت که در ترکیبات و تولید از بهترین مواد اولیه استفاده شده است.

با توجه به نیاز در برخی موارد در استفاده از نایلکس مشکی دسته دار به جای نوع بی رنگ آن، لزوم تولید به مقدار نیاز جامعه از این نوع نایلکس ها وجود دارد

انواع نایلکس مشکی دسته دار در گروه تولیدی نایلون کیمیا

رکابی مشکی دسته دار با توجه نیاز مشتریان در سه کیفیت تولید میشود

کد 1-2-3

هر 3کد درسایز های 40×30 47×37 55×45 65×55 قابل تولید میباشد

تفاوت کد ها در کیفیت وقیمت کالا میباشد بطور مثال کد1 از کیفیت بالاتری برخورددار و به اصطلاح درحد نو میباشد و دیگر کد ها از بهترینها هستن و مورد تایید مشتریان قرار گرفته است.

مشاوره رایگان

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط