ثبت آگهی رایگان

نایلون رکابی طرح لبخندی

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

«تولیدی نایلون کیمیا»

نایلکس یا نایلون دسته رکابی از خرید شما متشکریم نایلون کیمیا

مشخصات این محصول در 4 سایز تولید می شود،40*30-37*47-55*45-65*55 و روی آن چاپ دارد و متن "از خرید شما متشکریم" یا "از خرید شما سپاسگزاریم" چاپ می شود.

بسته بندی این محصول در کیسه‌های 25کیلوئی بسته‌بندی می‌شود و روی کیسه آن سایز درج می‌شود، به دلیل مشخص بودن داخل کیسه و عدم اشتباه با نایلکس شیری بدون چاپ، رنگ کیسه های این محصول شفاف است که داخل آن قابل رویت باشد.

قبلا فروشگاه‌هایی که اجناس تبلیغاتی -پوشاک-بهداشتی یا آرایشی و... میفروختند از این محصول استفاده می‌کردند، ولی الان مشاغل مختلف که نیاز به استفاده از نایلون دارند این محصول را جایگزین نایلونهای ساده کرده‌اند و شکل زیباتری به بسته بندی خودشان داده اند.

ویژگی‌ها و تمایز این محصول نسبت به دیگر محصولات مشابه در بازار

به گفته مشتریان و مصرف‌کنندگان این محصول، نایلون چاپدار لبخندی کیمیا در نوع خود بهترین است و در اینجا ما دلیل این تمایز را شرح می دهیم

استفاده از بهترین مواد اولیه پتروشیمی که همین سبب می شود محصول محکم شود، دوخت پذیری خیلی خوبی داشته باشیم و محصول براق و لطیف باشد

فرایند تولید با دستگاه های عاالی انجام می‌شود که همین موضوع سبب استمرار دائمی کیفیت می‌شود.

یکی از مهمترین خواسته‌های مشتریان پوشش کامل نایلون شیری می‌باشد، نایلونهای شیری و چاپی نایلون کیمیا پوشش صد در صد دارد و به هیج وجه محموله داخل آن مشخص نمی‌باشد

ما از بهترین مرکب برای چاپ این محصول استفاده می‌کنیم و یکی از دلایل کیفیت چاپ ما به خاطر استفاده مرکب درجه یک است، لازم به ذکر است ما از دستگاه چاپ فلکسو برای چاپ این محصول استفاده می‌کنیم که همین امر سبب برجستگی چاپ می‌شود.

به دلیل استفاده از ماشین آلات روز، دوخت تضمینی است و با ضریب خطای بسیار کمی فرایند دوخت و برش انجام می‌شود.

***آیا طرح اختصاصی نایلکس چاپی به سفارش مشتری تولید می کنیم؟

بله تولید میکنیم

در ضمن بخاطر درخواست بسیار زیادی از مشتریان برای کاهش قیمت و مقرون بصرفه بودن مبلغ.

این مجموعه اقدام به تولید کیفیتی پایینتر از کیفیت درجه 1 نموده که مورد استقبال مشتریان عزیز قرار گرفته با قیمتی مناسب.

مشاوره رایگان

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط