ثبت آگهی رایگان

پاکت نایلکس فریزری بسته بندی

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

«تولیدی نایلون کیمیا»

پاکت های فریزری بصورت بسته بندی - فله ای-رولی و چسبی موجود میباشد.

بسته بندی در سایز های32*22-35*25 در بسته های 100برگی و70برگی موجود میباشد و در مواقعی از ماه در صورت نیاز مشتریان تولید وزن های بسته بندی شده 500گرمی و 1000گرمی انجام میگردد.

فریزرهای رولی که در وزن های 100گرمی و 200گرمی موجود است و نوع چسبی که مخصوص مصرف خانگی میباشد و در دیوار آشپزخانه یا درب کابینت و ...مورد نیاز بسهولت در دسترس میباشد و نوع چسبی بدلیل سهولت در استفاده از آن برای خانمها در منازل از استقبال زیادی قرار گرفته است

گروه تولیدی نایلون کیمیا تولید این پاکت های فریزری را با پیشرفته ترین دستگاههای موجود در ایران انجام میدهد که از لحاظ بهداشتی مورد تایید میباشد و پس از تولید همان لحظه با دستگاههای بسته بندی یا پرسنل منتاژ زیر نظر مسئولین بهداشت مجموعه بسته بندی میگردد .

این پاکتها شفاف هستند و از بهترین مواد اولیه نو خرید مستقیم از پتروشیمی تولید گردیده اند.

لذا مشتریان محترم با خاطری آسوده از محصولات ما جهت بسته بندی مواد غذایی خود استفاده کنند.پاکتهای فریزری بسته بندی بیشتر مخصوص فریز مواد غذایی در منزل میباشد و بخاطر ضخامتی نازک و تعدادی بالا در برگ برای خریدار مقرون به صرفه میباشد.ظاهر بسته بندی بسیار زیبا و دوخت پاکتها بسیا محکم میباشد و مواد غذایی را میتواند ماهها در فریزر نگهداری کنند

پاکتهای فریزری فله ای که در کیسه های 25کیلویی آماده میگردد ودر سایزهای 25*18-30*20-35*25-40-30 است و از لحاظ ضخامت بیشتر از فریزر های بسته بندی میباشد.

این نوع از فریزر بیشتر مصارف لبنیاتی -و سوپر مارکتها و.... و کاربرد بسته بندی صنعتی از قبیل پوشاک.خوار و بار و....دارد.

استفاده کیسه فریزری برای هر مواد غذایی تفاوت دارد.بطور مثال میوه و سبزیجات تا12ماه قابل نگهداری است و برای گوشت تا9ماه قابل نگهداری میباشد.

مصرف کنندگان عزیز سعی کنند از کیسه های فریزری رنگی استفاده نکنند چون احتمال مصرف مواد اولیه گرانول در آن میباشد

مشاوره رایگان

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط