ثبت آگهی رایگان

گان جراحی

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

گان جراح غیر استریل 38گرم بافتینه

شرکت آران طب توران بزرگترین تولیدکننده گان جراح در غرب تهران می باشد . گان جراح در گرماژ و رنگ های مختلف تولید و عرضه می گردد.


مراحل تولید گان جراح یکبار مصرف:

گان جراح عموماودر گرماژهای (ضخامت پارچه) 38 الی 50 گرم تولید میشود. پارچه های استفاده شده در گان جراح از اسپانباند، اسپانلیس و SMS تهیه و دوخت میگردد.


گان جراح حتی بصودت ضدآب نیز تولید میگردد که در واقع لایه ای ضد آب برو روی پارچه های مذکور کشیده میشود و در اصطلاح پارچه لمینیت میگردد. گان جراح یکبار مصرف عموما به 2 صورت استریل و غیر استریل تولید میشود.


گان جراح غیر استریل: گان جراح غیر استریل در بخش های خارج از اتاق عمل مورد استفاده قرار میگیرد که بخش هایی مانند کرونایی، تزریقات، معاینات، آزمایشگاهها و ... مورد استفاده قرار میگیرد.


تولید گان جراح: غیر استریل در مکانهای خارج از کلین روم (اتاق تمیز) تولید میگردد که نیاز به استانداردهای اداده کل تجهیزات پزشکی نمیباشد.


گان جراح از نظر سایز در ابعاد و استانداردهای خاصی تولید میگردد که عموما در ابعاد عرض 140 الی 160 سانت و ارتفاع (قد) 110 الی 140 سانت تولید و عرضه میگردد و نسبت به همین ابعاد قیمت گذاری میگردد و لازم بذکر است یکی دیگر از فاکتورهای قیمت گذاری ضخامت و نوع پارچه معین میکند که این موضوع به گرماژ پارچه و شرکت تولید کننده پارچه مربوط میشود. نکته: بدلیل پوشیدن و استفاده طولانی مدت از گان جراح توسط کاردر زحمتکش درمان میبایست گانها از الگو، برش و دوخت استانداردی برخوردار باشند.


گان جراح استریل:


گان جراح استریل در واقع استانداردهای دوخت گان جراح غیر استریل را داراست با این تفاوت که گان جراح استریل میبایست در کلین روم (اتاق تمیز) که مکانی عاری از آلودگی محیطی و طبق استاندارد اداره کل تجهیزات پزشکی و با مجوزهای همان سازمان با بسته بندی مخصوص تولید و توسط تکنولوژیهای استریل سازی مانند گاز اتیلن اکساید یا اشعه گاما و ... استریل گردد و سپس قابل عرضه میباشد.


گان جراح یکبار مصرف عموما در رنگ آبی( آبی نفتی، آبی تیره، آبی روشن) و سبز عرضه میگددد و از گان جراح در مصارف غیر پزشکی مانند مرغداری و ... میتواند با رنگهای دیگر مانند سفید نیز عرضه گردد.


جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های مذکور تماس حاصل فرمایید.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.