ثبت آگهی رایگان

سرمایه گذاری با سود میلیاردی و بدون ریسک

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

سرمایه گذاری با سود میلیاردی و بدون ریسک در کارخانه تولید غذای آبزیان


مجری: شرکت کشت و صنعت روبیان پرور پارس


ما خود پرورش دهنده ی ماهی و میگو هستیم، با بیش از 18 سال سابقه ی کارِ، و 16 سال سابقه ی موفق مدیریت پروژه های تولیدی شیلاتی خرد و کلان از جمله همکاری با شرکت های بین المللی. بنابراین، با دید یک پرورش دهنده، محصولات خود را تولید می کنیم.


ما، خود، مشتری محصولاتمان هستیم. به محض راه اندازی کارخانه، ما در مزارع خود یا مزارعی که به آنها خدمات ارائه می کنیم، حداقل 2500 تن غذای آبزیان (سالانه) تضمینی به فروش خواهیم رساند. بدون هرگونه هزینه ای جهت تبلیغات، فروش سالانه 15000 تن محصولات تولیدی در سال تضمین می شود.


فرمول های غذاهای تولیدی شرکت ما، بزرگترین سرمایه ی ما هستند. غذاهای تولیدی ما تنها غذاهای تولیدی در کشور هستند که دارای FCR = 1 می باشند؛ یعنی به ازای هر کیلوگرم غذایی که به میگو و ماهی داده می شود، یک کیلوگرم به وزن ماهی ها و میگوها اضافه می شود (تنها غذای بدون هدررفت در کشور). این در حالی است که غذاهای موجود در بازار، در بهترین حالت حداقل 30 تا 50 درصد هدررفت دارند. تمامی فرمول های ما، مورد آزمایش قرار گرفته اند و کیفیت و کارایی آنها تضمین می شود.


میزان تولید درسال اول: 2500 تن

میزان تولید درسال دوم: 6000 تن

میزان تولید درسال سوم: 15000 تن


سود سالانه حداقل 40 تا 50 درصد می باشد.


سرمایه گذاران محترم علاوه بر سرمایه باید از روحیه مشارکت محور، نوآورانه و توسعه گرا برخوردار باشند، زیرا ما به دنبال مشارکت فعال هستیم.


تا یکسال پس از زمان سرمایه گذاری، چنانچه سرمایه گذار، به هر دلیلی، تمایلی به ادامه همکاری نداشته باشد، عین مبلغ سرمایه به همراه سود بانکی به سرمایه گذار عودت داده می شود.


لازم به ذکر است، به محض اتمام فاز اول (تولید 2500 تن)، کارخانه، 100 درصد ارزش افزوده خواهد داشت.


حداقل میزان سرمایه جهت مشارکت، 2 میلیارد تومان می باشد.


جهت اطلاع از میزان سهام، نحوه ی سرمایه گذاری و سایر جزییات، با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید:


محمد ایزدی

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط