ثبت آگهی رایگان

تولید و فروش کمپرسورهای اسکرو

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

شرکت هوایار به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و برترین تولید کننده‌ها و تأمین کننـده‌های تجهیـزات هوای فشرده مطابق بــا تکنولوژی روز دنیا در ایران، از تیر ماه 1377 به منظور تولید کمپرسورهای صنعتی و تجهیزات جانبی هوای فشرده فعالیت خود را شروع کـرد و بـا همت و تلاش هئیت مدیره، مدیران، کارمندان،کارگران خود و بهره‌گیری از مشاورین داخلی و خارجی توانست سطح کیفی محصولات خود را بــه بالاترین درجــه ممکن برساند.

هم اکنون هوایار بـا کسب جدیدترین دانش فنی و تخصصی و پیشرفته‌ترین فناوری جهانی و با مجموعه‌ای بالغ بر 400 نفر از کارشناسان کارآزموده، در کارخانه‌ای بــه مساحت 30.000 مترمربـع، در راسـتای اهداف متعالی خود فعالیت می‌نماید.

ما بـه مسـئولیت‌های خود نسبت بـه مشتریان‌مان، محیط زیست و جامعه پایبند و متعهد ایستاده‌ایم.

بیش از بیست سال تجربه در طراحی و ساخت تجهیزات هوای فشرده

مجری پروژه‌های EPC در زمینه تجهیزات تحت فشار در کشور

گسترده‌ترین شبکه خدمات پس از فروش در صنعت هوای فشرده

بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات

گسترده‌ترین و مطمئن‌ترین شـبکه تأمین و ساخت

فروش و خدمات پس از فروش به مشتریان خارجی تجهیزات هوایار

شرکت هوایار (سهامی خاص) با پشتوانه بیش از بیست سال تلاش و فعالیت متعهدانه در عرصه تولید انواع کمپرسور هوا، گاز ، توربواکسپندر ، گازهای صنعتی و تجهیزات جانبی پاسخگوی نیازهای متنوع و به روز صنایع داخلی است.

محصولات شرکت مطابق با آخرین تکنولوژی‌های روز و قابل رقابت با تولیدکنندگان مطرح دنیا است. طراحی و تولید محصولات متنوع در کلاس جهانی، خدمات پس از فروش منحصربه فرد، همراهی با مشتریان تا حصول نتیجه نهایی و توجه به الزامات زیست محیطی از اولویت‏ های اصلی شرکت خواهند بود.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط