ثبت آگهی رایگان

نرم‌ افزار قبض ویژه بارنویس شرکت رز توسعه

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

نرم افزار قبض ویژه بارنویس شرکت رز توسعه یا همان نرم‌افزار صدور قبض ترازو و باسکول، بیشتر مناسب ثبت توزین با ترازو و باسکول جهت ورود و خروج از انبار بدون چاپ لیبل می‌باشد. در اکثر مواقع در این شکل از توزین، وزن بار موردنظر مشخص و اطلاعات مربوط‌به آن ثبت می‌شود. این نرم‌افزار برای ارائه گزارش از موجودی انبار و فروش روزانه نیز بسیار کاربرد دارد. نرم‌افزار قبض ویژه بارنویس تحت شبکه بوده و قابلیت‌های فراوانی دارد.

استفاده از این محصول، تنها محدود به توزین تک‌مرحله‌ای نمی‌باشد. در مواردی که وزن بار موجود در ماشین، از حداکثر ظرفیت بار باسکول بیشتر باشد، باید توزین چندمرحله‌ای انجام شود. در این شرایط می‌توان از امکانات موجود در نرم‌افزار قبض ویژه برای صدور یک قبض یا حواله ورود و خروج بار از انبار با چند توزین استفاده کرد. همچنین علاوه‌بر قابلیت‌های کلی تعریف شده در این نرم‌افزار، امکان افزودن تمامی موارد موردنیاز و سفارشی مشتری، به آن نیز وجود دارد.


قابلیت‌های مهم نرم‌افزار قبض ویژه بارنویس شرکت رز توسعه:

امکان ارائه وزن خالص و ناخالص بار و ظرف بار

مناسب برای مدیریت سیستم انبارداری و فروش

ثبت دقیق اطلاعات توزین تک‌مرحله‌ای و چندمرحله‌ای

ارائه گزارش دوره‌ای و مطابق با خواست مشتری از تمامی عملکردها

امکان ویرایش اطلاعات درج شده برروی قبض

امکان فعال‌سازی قابلیت ثبت اتوماتیک

امکان نمایش موجودی انبار

امکان ارائه یک قبض ترکیبی از چندمرحله توزین(رسید انبار یا حواله خروجی بار)

قابلیت صدور همزمان چندین حواله خروج از انبار(بارگیری چندین خودرو همزمان)

قابلیت استفاده در سیستم‌های لمسی

امکان درج اطلاعات مشتری، راننده، توضیحات و... در هر قبض توزین

امکان تعریف و انتخاب ظرف‌های مختلف در نرم‌افزار

قابلیت قطعه‌شمار(نرم‌افزار از طریق وزن موجود روی باسکول و وزن ظرف‌های انتخاب شده تعداد کالای روی باسکول را به‌صورت خودکار شمارش می‌کند)

امکان سفارشی‌سازی نرم‌افزار(با دریافت هزینه‌های مربوطه)


شرکت رز توسعه با افزایش توان رقابتی و ایجاد انعطاف در مسیر کاری خود، جزو اولین مجموعه‌هایی است که به شخصی‌سازی و سفارشی‌سازی نرم‌افزارها مطابق با خواست و نیاز مشتری می‌پردازد، زیرا ما به هرآنچه که شما می‌خواهید احترام می‌گذاریم.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط