ثبت آگهی رایگان

پکیج ایران رادیاتور شیراز

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

کیج دیواری گازی ایران رادیاتور، دارای دو نوع پکیج های تک مبدل و پکیج های دومبدل می باشند

در پکیج های دیواری تک مبدل ایران رادیاتور که دارای اندیس B میباشند؛ مبدل اصلی وظیفه، تامین آب گرم مصرفی و تامین گرمایش ساختمان را بصورت همزمان انجام می دهد. در صورتی که پکیج های دیواری دو مبدل ایران رادیاتور، وظیفه تامین گرمایش محیط، بعهده مبدل اصلی و تامین آب گرم بهداشتی بعهده مبدل صفحه ای می باشد. که این نوع پکیج های دو مبدل در شرایطی که زیر بنای ساختمان بالاتر ازm 120 همچنین میزان املاح آب( سختی) زیاد باشد مورد استفاده قرار می گیرد. این پکیج ها دارای اندیس eco,k,m و l می باشند.

در نوع دیگری از تقسیم بندی پکیج های دیواری ایران رادیاتور می توان به فن دار یا بدون فن بودن آن اشاره کرد.

پکیج های دیواری فن دار، هوای مورد نیاز احتراق پکیج توسط جداره داخلی دودکش از محیط خارج ساختمان تامین می گردد و بدین گونه مانع کاهش اکسیژن و رطوبت هوای داخل آپارتمان میشود. استفاده از این نوع پکیج های فن دار بدلیل عبور آسان دود گازهای احتراق ضروری و بیشتر مورد تایید می باشد.

ظرفیت پکیج مورد نیاز برای واحدهای مسکونی و اداری با توجه به متراژ آن متفاوت است و حداقل متراژ مورد تایید در واحدهای مسکونی یا اداری 64 متر مربع می باشد، در غیر اینصورت دریچه ای جهت تامین هوای تازه جهت احتراق مناسب در محل نصب، باید تعبیه شود.

پکیج های دیواری ایران رادیاتور مجهز به هیدرولیک ست برنجی می باشد که در مقایسه با نوع پلاستیکی آن، دارای طول عمر بسیار بالاتری می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مراجعه فرمایید

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط