ثبت آگهی رایگان

نمایندگی ایران رادیاتور شیراز

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

مدل های پکیج ایران رادیاتور : eco22ff، eco24ff , m24ff , m24cf , L24ff , L24cf , k24cf , L28ff , L28cf , L36ff

رادیاتور ایران رادیاتور : مدل پانلی ایران رادیاتور و پره ای اکو ، ترمو ، سولار ، کال

پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور، دارای دو نوع پکیج های تک مبدل و پکیج های دومبدل می باشند

در پکیج های دیواری تک مبدل ایران رادیاتور که دارای اندیس B میباشند؛ مبدل اصلی وظیفه، تامین آب گرم مصرفی و تامین گرمایش ساختمان را بصورت همزمان انجام می دهد. در صورتی که پکیج های دیواری دو مبدل ایران رادیاتور، وظیفه تامین گرمایش محیط، بعهده مبدل اصلی و تامین آب گرم بهداشتی بعهده مبدل صفحه ای می باشد. که این نوع پکیج های دو مبدل در شرایطی که زیر بنای ساختمان بالاتر ازm 120 همچنین میزان املاح آب( سختی) زیاد باشد مورد استفاده قرار می گیرد. این پکیج ها دارای اندیس eco,k,m و l می باشند.

در نوع دیگری از تقسیم بندی پکیج های دیواری ایران رادیاتور می توان به فن دار یا بدون فن بودن آن اشاره کرد.

پکیج های دیواری فن دار، هوای مورد نیاز احتراق پکیج توسط جداره داخلی دودکش از محیط خارج ساختمان تامین می گردد و بدین گونه مانع کاهش اکسیژن و رطوبت هوای داخل آپارتمان میشود. استفاده از این نوع پکیج های فن دار بدلیل عبور آسان دود گازهای احتراق ضروری و بیشتر مورد تایید می باشد.

پکیج های دیواری ایران رادیاتور مجهز به هیدرولیک ست برنجی می باشد که در مقایسه با نوع پلاستیکی آن، دارای طول عمر بسیار بالاتری می باشد.

پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور با مجهز بودن به سیستم حفاظت در برابر یخ زدگی این امکان را فراهم می آورد که قابلیت نصب در فضای باز را داشته باشد، که در اینصورت سیستم حفاظت در برابر یخ زدگی، زمانی که پکیج به برق متصل باشد و فشار آب داخل پکیج حداقل 1 اتمسفر و گاز پکیج نیز وصل باشد، فعال می گردد.

از جمله مزایای استفاده از پکیج های دیواری ایران رادیاتور می توان به راندمان بالای93% و کارکرد آرام و بی صدا و اشغال فضای کمتر ، سیستم حفاظت در برابر کمبود آب، ایمنی کامل، سیستم کنترلی کاملا دیجیتال، تامین آب گرم فراوان و دائمی، سیستم حفاظت در مقابل انسداد دودکش، سهولت در نصب و راه اندازی، سرویس و نگهداری راحت اشاره نمود.

مدل های m24ff و eco22ff پکیج های دیواری گازی ایران رادیاتور، با حجم کم و قابلیت نصب در نقاط مختلف، سهولت در تعمیر و نگهداری، قیمت پایین تر و سادگی اجزا در مکان هایی که فقط نیاز به گرمایش دارند طراحی می گردد و می توان به راندمان بالا و کاهش مصرف انرژی، مجهز به برد الکترونیک هوشمند و قابلیت عیب یابی اتوماتیک آب گرم مصرفی ، قابلیت نصب منبع آب گرم مصرفی با استفاده از شیر سه راهه، قابلیت جایگزینی با موتورخانه مرکزی آن اشاره کرد.

پکیج های دیواری ایران رادیاتور با قابلیت نصب رایگان و 24 ماه گارانتی شبکه خدمات پس از فروش شرکت ایران رادیاتور می باشد.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.