ثبت آگهی رایگان

محصولات دی سی سوئیس (DC Swiss)

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

محصولات دی سی را به طور کلی می توان به سه دسته تقسیم کرد: تجهیزات برش نخ، فرم دهی نخ و فرز نخ.


– ابزارهای فرم دهی نخ: فرم دهی نخ یک فرایند تولیدی است شامل ایجاد نخ زنی داخل می شود. در این فرایند یک ابزار شکل دار تحت فشار دستگاه قرار می گیرد و تحت این فشار یک رشته داخلی ایجاد می کند. ضمن فرایند شکل دهی یا فرم دهی نخ خود پیچ دچار تغییر نمی شود و ساختار آن حفظ می شود اما دشواری های بکارگیری آن اصلاح می شود. ابزارهای فرم دهی نخ شرکت دی سی بر حسب معیارهایی نظیر میزان سختی، مقاومت و قابلیت گسترش یابندگی دارای تنوع هستند و این تنوع بر حسب جنس ابزار طبقه بندی می شود. سری ابزارهای فرم دهی نخ در انواع استیل، فولاد چدنی نشکن، تیتانیوم، نیکل، مس، آلومینویم و فلزات گرانبها طبقه بندی می شوند، و هر یک دارای مدل ها و انواع متنوعی هستند. برای مثل ابزارهای فرم دهی استیل در انواع استیل برش آزاد، استیل ساختاری، کربن استیل، استیل آلیاژی و استیل آلیاژی سخت تولید می شوند. نوع کربن استیل آن توان سختی تا 33HB و مقاومت تا 1000 نیوتن بر متر مربع را داراست، اما مدل آلیاژی سخت آن تحملی بیش از این دارد. انواع آلومینیومی ابزارهای فرم دهی سختی و مقاومت کمتری دارند اما درصد افزونگی بیشتری دارند که تا 15 درصد می رسد.


مشتریان می توانند بنا به نیاز کاربردی خود بهترین و مقرون به صرفه ترین محصول را برگزیده و بهره ببرند.


– ابزارهای برش نخ: این سری محصولات دی سی نیز از تنوع بالایی برخودارند. انواع استیل، استنلس استیل، چدن، نیکل، تیتانیوم، آلومینیوم، فلزات گرانبها و ترکیبات پلاستیکی از این محصولات تولید و در بازار ارائه می شود. ابزارهای پلاستیکی برش نخ دی سی در انواع ترموپلاستیک، دوروپلاستیک و فایبرگلاسی تقویت شده در بازار ارائه می شوند. انواع ابزارهای برش نخ از جنس فلزات گرانبها نیز در مدلهای طلای سفید، طلای زرد و طلای سرخ تولید می شوند.


سری های استنلس استیل از ابزارهای برش نخ نیز در انواع فولاد آلیاژی استنیتی، فریک با مقاومت کمتر از 850 نیوتن بر متر مربع و فریک با مقاومت بین 850 تا 1150 نیوتن بر متر مربع از انواع این مصحولات بشمار می روند. ابزارهای برشی نیکلی دی سی نیز قابلیت مقاومت تا حداکثر 1600 نیوتن بر متر مربع را دارند.


– ابزارهای فرز نخ: ابزارهای فرز نخ دی سی نیز بر حسب فاکتورهای سختی، مقاومت و درصد افزونگی در جنس های استیل، استنلس استیل، نیکل، چدن، آلومینیوم، ترکیبات پلاستیکی و فلزات گرانبها تولید می شود. سری استیل این محصول در انواع استیل برش آزاد، استیل ساختاری، کربن استیل، آلیاژ سخت استیل، آلیاژ استیلب با کشش بالا، و آلیاژ استیل سخت شده تولید می شود. سری تیتانیومی این محصول در دو مدل تیتانیوم خالص و دارای آلیاژ تیتانیوم تولید می شود. مدل آلیاژی این محصول مقاومت و سختی بیشتری دارد اما ضریب افزونگی نوع خالص آن بیشتر است. نوع آلومینیومی آن نیز دارای چهار مدل از تمام آلومینیومی یا تمام آلیاژی است که به ترتیب بر مقاومت و سختی آن افزوده شده و از درصد گسترش یابندگی یا افزونگی آن کاسته می شود.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط