ثبت آگهی رایگان

واردات و فروش متوکسی پروپیل استات (PMA)

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

متوکسی پروپیل استات ، همچنین به عنوان پروپیلن گلیکول مونومتیل اتر استات نیز شناخته می شود، یک مایع شفاف و بی رنگ با بوی ملایم شبیه به اتر است. به مقدار کمی در آب حل می‌شود اما با اکثر حلال‌های آلی متداول قابل امتزاج است. متوکسی پروپیل استات کمی رطوبت گیر است، نسبتاً سریع تبخیر می شود و ویسکوزیته پایینی دارد. وارد واکنش‌هایی می شود که هم برای استرها و هم برای اترها مشخص است و قدرت حلالیت خوب PMA را نشان می‌دهد.


روش تولید:

متوکسی پروپیل استات از واکنش پروپیلن اکسید با متانول با استفاده از کاتالیزور تولید می شود.


مترادف: CAS شماره 108-65-6 ، پروپیلن گلیکول متیل اتر استات ، PMA ، PGMEA ، 2-متوکسی-1-متیل اتیل استات، 1-متوکسی-2-استوکسی پروپان، 1-متوکسی-2-پروپانول استات، 1-متوکسی -2-پروپیل استات، 1-متوکسی-2-استوکسی پروپان ، 2-استوکسی-1-متوکسی پروپان، 2-متوکسی-1-متیل اتیل استات، متوکسی پروپیله استات، PMA گلیکول اتر استات


کاربردهای متوکسی پروپیل استات (پروپیلن گلیکول مونومتیل اتر استات)

کاربردهای اصلی متوکسی پروپیل استات در پوشش‌ها و جوهرهای چاپ است، جایی که اغلب به عنوان جایگزینی برای اتوکسی اتیل استات استفاده می شود. به عنوان حلال حامل رزین ها و جوهرهایی که با آب ناسازگار هستند مانند اکریلیک، اپوکسی، آلکید و پلی استر استفاده می شود.

متوکسی پروپیل استات در بسیاری از محصولات صنعتی و تجاری دیگر مانند رنگ، لاک، لاک پاک کن، پاک کننده جوهر، آفت کش ها، چسب ها، رنگ ها برای جلا دهنده مبلمان، لکه های چوب، چرم و منسوجات و همچنین به عنوان چسباننده برای هسته فرموله شده است.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط