ثبت آگهی رایگان

قطعات الکترونیکی کی سایت (keysight)

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

محصولات keysight در زمینه تکنولوژیها زیر آزمون خود را پس داده و اعتبار سنجی شده اند. بنابراین مشتریان می توانند نسبت به قابلیت های این محصولات در فیلدهای زیر اطمینان داشته باشند:


تکنولوژی مخابراتی 4G LTE

تکنولوژی مخابراتی 5G

هوشمند سازی شبکه ارتباطی خودرو

اکوسیستم انرژی

طراحی و اتوماسیون

اینترنت اشیاء

نرم افزار تست اتوماسیون

تست های تولیدی

چنان که پیداست عمده این قابلیت ها به نسل جدید فناوری های صنعتی و خدماتی مربوط می شود و این امر نشان دهنده به روز بودن زمینه فعالیت کی سایت است.


کاربرد محصولات کی سایت:

با توجه به قابلیتهای ذکر شده، می توان دامنه گسترده ای را برای کاربرد محصولات کی سایت تعریف کرد. تقریبا کلیه فرایندهای صنعتی و خدماتی که بنحوی به فناوری های صنعتی نیاز دارند می توانند برحسب میزان توانمندی های زیرساختی شان از این محصولات بهره ببرند، اما عمده صنایعی که این دست محصولات فناورانه جزو نیازهای اساسی شان محسوب می شود بشرح زیرند:


صنایع خودرو: به فراخور هوشمند شدن و الکترونیکی شدن بسیاری از قابلیت های نسل های جدید خودرو، استفاده از محصولاتی نظیر تولیدات keysight برای حرکت الکترونیکی، رانندگی خودکار، اتصال اجزای خودرو، و اتوماسیونی شدن فرایندهای آن ضروری بنظر می آید.

ارتباطات: امروز شبکه های ارتباطات جغرافیای جهانی یافته اند و ارتباطات به بخشی روزمره از زندگی مردمان جهان تبدیل شده است. فناوری های ارتباطی با سیم و بدون سیم، شبکه های اینترنت داخلی یا اترنت، فیبر نوری، شبکه های وایرلس نظیر وای فای و مواردی از این دست نشانگر نیاز به قطعات هوشمند و به روز الکترونیکی نظیر آنچه است که کی سایت تولید می کند.

آموزش: تجهیزات کی سایت به مهندسین و کارآموزان آزمایشگاه ها و … ابزارهای لازم برای تست، پایش و مونیتورینگ فرایندها را داده و به این صورت بخشی از فرایند آموزش را محقق می کند.

اجرا و نمایندگی: محصولات کی سایت امکان طراحی، آزمایش و راه اندازی طرح ها و پروژه ها را برای مشتریان فراهم می کند.

رهبری بازارهای مالی و سرمایه ای: در حال حاضر بیش از 500 مرکز مالی و سرمایه ای، 38 بانک از 50 بانک معتبر جهانی، 4 واحد از 5 شرکت بزرگ تأمین کارت اعتباری و 10 مرکز مبادلات جهانی از محصولات keysight استفاده می کنند.

مراکز دولتی: حتی دولت ها و مراکز و آژانس های دولتی نیز می توانند برای کاهش تهدیدات امنیتی، مدیریت ریسک ها و ارائه برنامه ها و خدمات اجتماعی از محصولات کی سایت بهره ببرند.

صنایع: صنایع به منظور ارتقای فناوری های ساخت، ایجاد شبکه ارتباطی سازمانی آنلاین و کارآمد، بهبود کیفیت فرایندها، افزایش نظارت ها وبازرسی ها می توانند از طیف متنوع محصولات هوشمند کی سایت بهره ببرند.

محصولات کی سایت:

عمده محصولات کی سایت بشرح زیر است که هر کدام انواع مدلهای متنوع را شامل می شوند:


اسیلوسکوپ ها و آنالیزورها: این محصولات شامل انواع اسلیوکوپ، آنالیزورهای طیف یا سیگنال، آنالیزورهای شبکه، تحلیلگرهای منطقی، تسترهای نرخ خطای بیت، آنالیزور نویز، دیجیتایزرهای پرسرعت و محصولات گردآوری داده چند کانالی، آنالیزورهای برق DC و AC، و سایر انواع آنالیزورها و تحلیل کننده هاست.

متر: این سری محصولات keysight نیز شامل مولتی متر دیجیتال، ابزارهای اندازه گیری نویز، قدرت سنج و سنسور قدرت، فرکانس شمارها، مترهای LCR و دیگر فناوری های اندازه گیری و شمارش است.

ژنراتورها و منابع نیرو: این محصولات شامل مولدهای سیگنال، مولدهای شکل موج، مولدهای پالس، امولاتورها و سیستمهای تست HEV/EV/Grid، بارهای الکتورنیکی DC و منابع برق DC است.

سیستمهای وایرلس: این سری تولیدات کی سایت نیز انواع شبیه سازیهای شبکه وایرلس، شبیه سازهای کانال، و محصولات انطباق با مقررات اینترنت اشیا را در بر می گیرد.

ابزارهای ماژولار: شامل انواع محصولات PXI، AXIe، USB، VXI و از این قبیل است.

نرم افزارها: انواع نرم افزارهای طراحی، تست، نرم افزارهای کاربردی و بهره وری فناوری از جمله دستاوردهای کی سایت در زمینه تحقیق و توسعه است.

ابزارهای تست شبکه: این محصولات نیز ابزارهای تست پروتکل و بارگذاری، سخت افزارهای تست شبکه، تست ابری، مونیتورینگ عملکردها، تست ایستگاه پایه 5G NR و تست دسترسی رادیویی و شبکه Cors را شامل می شود.

امنیت و دید شبکه: انواع سوئیچ های بای پس، انشعابات شبکه، امنیت شبکه و سیستم هوش کاربرد و تهدید از زمره این محصولات keysight بشمار می روند.

این دامنه گسترده که سرفصل وار معرفی شد مدلهای متنوع محصولات با کاربردهای گسترده را پوشش می دهد، بطوریکه نمی توان از ارتقای یک زمینه تولیدی و خدماتی سخن گفت بدون اینکه نیازی به یک یا انواعی از این محصولات نداشته باشد. کی سایت نسل جدیدی از محصولات با فناوریهای نوین را عرضه کرده که نه تنها نیازها و کاستی های مشتریان را برطرف می کند، بلکه برحسب قابلیتهای نوین محصولات خود مشتریان را به ارتقای فناوری های مربوط به تولیدات و خدماتش ترغیب می کند.


خدمات کی سایت:

کی سایت علاوه برتولید محصول ارائه دهنده خدمات گسترده ای نیز برای مشتریان است. خدمات دسترسی، کالیبراسیون، تعمیر، بروز رسانی فناوریها، تست مدیریت و بهینه سازی دارایی، خدمات شبکه ای و امنیتی، آموزش، پشتیبانی و مالی از این جمله اند.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط