ثبت آگهی رایگان

شارژر باتری هوشمند اتوماتیک خودرو

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

احتمالا برای شما هم پیش اومده باشه که نیاز به برق داشته باشید و در آن مکان برق نداشته باشید و مجبور شوید از باتری استفاده کنید و یا احتمالا می خواهید با کاشین به مکان مورد نظر بروید اما برق به آمپر نمیرسد و ماشین روشن نمیشود چرا که باطری شارژش خالی شده است یا به اصتلاح باتری خودرو خابیده است. برای راه اندازی مجدد باتری خودرو و یا باتری های دیگر و همچنین شارژ مجدد باتری باید شارژر باتری تهیه نماییم.

فروشگاه فنی مهندسی برقو صنعت پاوراکسین دارای انواع شارژر باتری های هوشمند اتوماتیک در برند های ابسون و فراتاب می باشد. شارژر باتری ابسون دارای برد لیمیت می باشد و در هنگامی که قطب های مثبت و منفی شارژر به صورت اشتباه متصل شود باعث خرابی شارژ باتری نمی شود. شارژر باتری اتوماتیک ابسون ساخت ایران می باشد دراای امکانات زیادی می باشد همچنین شارژر باتری ابسون دارای یک سال گارانتی و همچنین 5 سال خدمات پس از فروش می باشد. شارژر باتری اتوماتیک خودرو ابسون را می توانید از فروشگاه فنی مهندسی برق وصنعت پاوراکسین تهیه نمایید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از شارژر باتری ابسون و دریافت مشخصات فنی شارژر اتوماتیک خودرویی از سایت ما دیدن فرمایید.


جهت خرید شارژر باتری خودرو و دریافت لیست قیمت شارژر باتری اتوماتیک ابسون و همینطور دریافت مشاوره رایگان، با مهندسین و متخصصین فروش شارژر باتری ابسون فروشگاه برق وصنعت پاور اکسین تماس حاصل فرمایید.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط