ثبت آگهی رایگان

جت هیتر برقی سه فاز 18 کیلو وات

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

جت هیتر موشکی برقی سه فاز مرغداری و گلخانه


جت هیتر برقی سه فاز 30 کیلو وات ، مناسب برای گرمایش فضاهای کارگاهی از جمله : قالیشویی ، مرغداری ، گلخانه ، سالن قارچ و ... مناسب می باشد که به کمک برق سه فاز راه اندازی شده و گرمایش بسیار نرم و یکنواختی را برای این فضاها فراهم می کند.


جت هیتر 30 هزار برقی سه فاز ساخته شده از بدنه استیل ، المنت تولید گرمایش ، الکتروفن پرتاب گرما ، ترموستات تنظبم دمای محیط ، فلوئوسوئیچ ایمنی فن ، توری محافظ خروجی دستگاه و پایه می باشد.


این دستگاه جزء دسته دستگاه های موشکی (جت هیتر ) می باشد که با استفاده از برق سه فاز، گرمایش مورد نیاز را توسط المنت های صنعتی فنر دار جهت افزایش ذخیره گرما و افزایش بازدهی (ساخت کشور ترکیه) تامین و پرتاب گرمایش ایجاد شده را توسط فن تعبیه شده در پشت دستگاه انجام می دهد. پرتاب گرمای این دستگاه 3 الی 8 متر بوده و گرمایش فضاهای صنعتی را با استفاده از چرخش پیوسته هوای درون سالن تامین می کند. این دستگاه هیچ گونه آلایندگی نداشته و مناسب برای تمامی گلخانه ها ، دامداری و مرغداری ، سالن قارچ و ... می باشد.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط