ثبت آگهی رایگان

تولید کننده چراغ های سقفی، صنایع روشنایی شیک لایت

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.
  • تولید کننده چراغ های سقفی، صنایع روشنایی شیک لایت
  • لوازم منزللوازم روشنایی
  • 02133435290
  • 09121396779
  • تهران، پاکدشت - کیلومتر 12 جاده خاوران - عباس آباد علاقه مند - شهرک صنعتی بهارستان - فاز 2 - بلوک 556 تهران - منطقه 12 - خیابان خاوران - انتهای هاشم آباد - خیابان شهید موسوی - نبش بن بست یگانه فرد - پلاک 1 - زنگ اول
  • چند ماه پیش
  • اشتراک گذاریکپی

تولید کننده چراغ های سقفی

صنایع روشنایی شیک لایت برترین تولیدکننده چراغ‌های سقفی، دیواری و آویز زیبا و نفیس با بیش از چند دهه فعالیت مستمر در زمینه نوآوری، طراحی و تولید انواع وسایل روشنایی باهدف ارتقای کیفیت نور محیط در فضاهای مورد نیاز با استفاده از دانش روز است.


تولیدات صنایع روشنایی شیک لایت

تنوع بی‌نظیر محصولات صنایع روشنایی شیک لایت دامنه وسیعی از گزینه‌های قابل انتخاب را برای جلب رضایت مشتریان مختلف فراهم می‌کند، برخی از این محصولات، خصوصیات و ویژگی‌های آن‌ها به شرح زیر است:


طراحی بی‌نظیر در تولید چراغ‌های آویز

در تولید چراغ‌های آویز و سقفی طراحان برتر صنایع روشنایی شیک لایت با استفاده از نور اثری هنری می‌آفرینند به گونه‌ای که مکمل هر نوع دکوراسیون بوده و در نتیجه این امکان را برای مشتریان فراهم می‌کند تا خالق فضای نوری مورد نظر خود باشند.


برای اینکه با هنرمندی مشتریان همراه باشیم، از مرغوب‌ترین مواد، عناصر نوری و الکترونیکی و سیستم های مناسب کنترل جریان در تولید چراغ‌های آویز استفاده می‌کنیم تا با احترام به عادات فرهنگی جدید بتوان ضمن لذت بردن از نور کافی، کیفیت نور محیط را بهبود بخشیم.


ترکیب عناصر مختلف در تولید چراغ‌های آویز شیک لایت بکار رفته تا برای همیشه ظرافت طرح و لطافت نور جلوه گر زیبایی‌های هر مبلمانی باشد. انتخاب دقیق مواد اولیه همگام با طراحی زیبای هنرمندان صنایع روشنایی شیک لایت در کنار تلفیقی بی‌همتا از مدرنیته و اصالت در جهت تولید چراغ‌های آویز و انواع روشنایی‌های چشم‌نواز به‌کاررفته است


تولیدکننده چراغ‌های سقفی بادوام

صنایع روشنایی شیک لایت تنها تولیدکننده چراغ‌های سقفی لوکس است که متریالهای مختلف را به روشی جدید و پایدار به هم آمیخته تا در زمستان‌های سرد، تابستان‌های گرم و شرایط مختلف اقلیمی خشک یا مرطوب بادوام و ایمنی فوق‌العاده نیازهای متنوع روشنایی برآورده شود. اعتقاد راسخ صنایع روشنایی شیک لایت به طراحی، خدمات و کیفیت پایدار همراه با دنیایی از رنگ و تجسم، اساس موفقیت در تولید چراغ‌های سقفی ما است.


برای تولید چراغ‌های سقفی طراحی فقط مربوط به محصول نیست، بلکه به دنبال ایجاد تجربه‌ای است که نظام تولید حرفه‌ای ما می‌تواند برای پشتیبانی و غنی‌سازی طرح فضاها به فرآیند تصمیم‌گیری مشتری کمک کند. ما خانواده‌ای از محصولات و تجربیات را ایجاد کرده‌ایم که متخصصان نورپردازی فضاها را به تخیل و طراحی گسترده‌تری هدایت می‌کنند.


مهارت در تولید چراغ‌های دیواری

برای تولید چراغ‌های دیواری متخصصان صنایع روشنایی شیک لایت و آویز، فضاها را تصور، طراحی و شکل می‌دهند. این همکاران نقشی اساسی در صنایع روشنایی شیک لایت دارند در کنار آن از دانش و تبحر استادکاران ماهر و مجرب برای تولید چراغ‌های سقفی منحصربه‌فرد مورد نظر شما بهره می‌برد و ضمن وفاداری کامل به خصوصیات نفیس برنج و استیل؛ فروغ پر جوشش گرم و لطیف بهاری را با شکلی ظریف اما بادوام به محیط زندگی هدیه می‌کند.


از طریق فرآیند خلاقانه تولید چراغ‌های دیواری ما با شرکای نزدیک معماران یعنی طراحان داخلی و متخصصین دکوراسیون در یک مأموریت مشترک برای ارتقای سطح زندگی متحد شده‌ایم. امیدواریم محصولات صنایع روشنایی شیک لایت در پیوستگی کامل با فضاهای مورد نیاز پیام‌آور آرامش و نشاط باشد.


تولیدچراغ‌های دیواری، سقفی و آویز همگام با نوآوری

تولیدات روشنایی شیک لایت در حوزه تولید چراغ‌های سقفی، دیواری و آویز همواره در حال به‌روزرسانی و تکامل است. هدف ما تبدیل شدن به کانونی برای استعدادها، ایجاد فضایی برای مبتکران برای یافتن راه‌های جدید و بهتر برای زندگی است. در صنایع روشنایی شیک لایت نقش ما شنیدن، درک و کمک کردن است. ما تسهیل گرانی هستیم که تلاش می‌کنیم تا فضاها و محیط‌هایی را ایجاد کنیم که ایده‌های جدید و به‌یادماندنی را برای زندگی مدرن ارائه کنند.


صنایع روشنایی شیک لایت به عنوان تولیدکننده چراغ‌های سقفی، آویز و دیواری مأموریت دارد تا مرزهای تجارت خارجی را درنوردیده و با همکاری صنایع جانبی ملی و بین‌المللی این آثار منحصربه‌فرد را به رخ جهانیان کشیده و معرفی کند.


تولید کننده چراغ های سقفی

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.