ثبت آگهی رایگان

صادراتی امن با ترموگراف ویراترکر

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

ترموگراف ویرا ترکر بهترین نوع ترموگراف در میان ترموگراف های موجود است. اگرشما نگران فاسد شدن محصولات خود در هنگام حمل و نقل آن هستید می توانید به ویراترکر اعتماد کنید.

ترموگراف هوشمند ویراترکر می تواند دما و رطوبت موجود در محفظه کانتینر و یخچال کامیون را بررسی کند.اما ویژگی آنلاین بودن ویراترکر این دستگاه را از سایر ردیاب های موجود در بازار متمایز کرده است. در حال حاضر بسیاری از تاجران و بازرگانان برای کاهش خسارت های خود به استفاده از تکنولوژی نوآورنانه ویرا ترکر رو آورده اند.

دیتالاگر آنلاین ویراترکر در هر زمان و مکانی که باشید اطلاعات موجود درون کانتینر و یخچال را در لحظه به شما نشان می دهد و اگر مشکلی وجود داشته باشد، شما در لحظه به وسیله پیامک از آن مطلع خواهید شد.

امکان ردیابی نیز برای دستگاه ما وجود دارد و موقعیت دستگاه هر لحظه در دستان شماست، و درصد سرقت،گم شدن و دیر رسیدن محصول تا حدود بسیار زیادی کاهش می یابد.


برای اطلاعات بیشتر از قیمت ترموگراف ویراترکر ومزایای موجود آن می تواند به سایت درج شده مراجعه کرده و یا از شماره با کارشناسان ما در ازتباط باشید.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط