ثبت آگهی رایگان

شیر برقی بخار

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

شیر برقی بخار در انواع مختلف برای استفاده در سیستم های خطوط بخار و درجه حرارت در برندهای اروپایی و آسیایی به بازار عرضه شده اند. این نوع شیر برقی می تواند بخار با حرارت 140 تا 800 درجه سانتی گراد را ساپورت کند و در ولتاژ و سایز های مختلفی موجود است. شیرهای برقی با درجه حرارت بالا برای بخار یا مایعات داغ مورد استفاده قرار می گیرند. بوبین شیر برقی بخار نیز یکی از قطعات مهم در ساختار این محصول است که باید در انتخاب آن توجه ویژه ای داشت. شیر برقی بخار در جنس های مختلفی مانند استیل و برنج و از رنج 1/2 تا 2 اینچ برای کنترل جریان مایعات داغ و بخار کاربرد دارند. در انواع شیر برقی این نوع از یک هسته متحرک که به آن پیستون می گویند، در مرکز سیم پیچ الکتریکی تشکیل شده است. در حالت عادی دهانه پیستون بسته است و جریان الکتریکی وارد شده به سیم پیچ باعث ایجاد یک میدان مغناطیسی می شود.

کاربرد شیر برقی بخار

به دلیل مقاومت بالای شیربرقی بخار در محیط های با دمای بالا مورد استفاده قرار می گیرد. از کاربرد های این شیر می توان در سیستم های شستشوی لباس، قالب گیری، استریل کردن و …. نام برد.

انواع شیر برقی بخار بر اساس عملکرد

شیرهای برقی بخار بر اساس عملکرد به سه دسته تقسیم بندی مشوند:

- دیافراگمی - سوزنی - پیستونی

این شیر برقی در مارک های UNI-D و KLQD و برندهای دیگردر سایزها و ولتاژ های متفاوت موجود هستند که برای اطلاع از قیمت و مدل ها میتوانید به سایت مراجعه کنید.

دفتر مهندسی تام آرا(فروشگاه ابزارصنعت) توانسته انواع محصولات با کیفیت بالا و درجه 1 اعم ازشیر برقی و انگل ولو وانواع اکچویتور و جک را به مشتریان خود ارائه نماید و خلا بازار را از محصولات اروپایی پر کند

برای کسب اطلاع از قیمت ها و محصولات دیگر میتوانید

با شماره های زیر تماس بگیرید یا در واتس آپ پیام بگذارید

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط