ثبت آگهی رایگان

فولاد مقاوم به سایش DUROSTAT

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

شرکت وستالپاین (Voestalpine) اتریش


شرکت Voestalpine یکی از معروفترین و بزرگترین تولید کنندگان انواع ورق های فولادی آلیاژی خاص در حوزه های نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی،سدسازی، سازه های دریایی، معدن،سیمان، خودرو و .... دراروپا و جهان بوده دارای سابقه طولانی در انتقال تکنولوژی و تامین فولادهای مورد نیاز پروژه های مختلف کشور می باشد. همچنین این شرکت پیشرو نوآوری و استفاده از تکنولوژی های نوین در صنعت فولاد مانند فرایندهای ترمومکانیکال (TMCP)در دنیا می باشد. ازجمله محصولات این شرکت در زمینه تولید ورق های فولادی می توان به فولادهای زیر اشاره نمود.


ورق های ضد سایش دوراستات DUROSTAT در سختی های 400،450،500 و 600 برینل

ورق های چند لایه ضد سایش فوق سخت آلتریکسALTRIX دارای سختی 55 تا 66 راکول سی

ورق های سازه ای استحکام بالای آلفورمALFORM دارای استحکام تسلیم 180تا1100 مگاپاسکال

ورق های آلیاژی مقاوم در برابر خوردگی اتمسفریک گریدهای COR-TEN A / COR-TEN B

انواع ورق های دو لایه مورد استفاده در صنایع نفت و گاز پتروشیمی

انواع ورق های بویلر و مخازن تحت فشار در گریدهای مختلف

انواع مقاطع وپروفیل ها با اشکال متنوع از فولادهای مختلف خصوصاً فولادهای آلیاژی پر استحکام از 380 مگاپاسکال تا 700 مگا پاسکال تنش تسلیم

انواع ورقهای الکتریکال جهت دار و غیر جهت دار

انواع ACC-Tube و مبدل های حرارتی



آدرس وب سایت شرکت وستالپاین www.Voestalpine.com می باشد. نماینده رسمی شرکت وستالپاین اتریش در ایران شرکت ساج استیل می باشد که انواع ورقهای تولیدی آن را مطابق استانداردهای مربوطه و همراه با گواهینامه کیفیت (mill test certificate) ارائه می کند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر از طریق یکی از روشهای زیر با شرکت ساج استیل تماس حاصل فرمایید.


شرکت سازنده : فوستالپاین

مدل :دورستات

کشور سازنده :اتریش

Dursotat400، :کورتن COR-TEN A

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.