ثبت آگهی رایگان

بهترین پودر شیر خشک شتر تولید شده در ایران

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

فروش پودر شیر شتر 100 درصد طبیعی با مجوز بهداشت برای اولین بار در ایران

شرکت زرپر تنها تولید کننده شیرخشک شتر به روش فریزدرایینگ ( حفظ کامل مواد معدنی و ویتامینها ) در ایران می باشد.

پودر شیر خشک شتر همانند شیر تازه شتر دارای مزایا و محاسن است و هم می توان براحتی آن را تا مدت ها در جای خشک و خنک نگهداری کرد، در عین اینکه با عمر طولانی تر شما شیر تازه را هر زمان بخواهید خواهید داشت طعم و مزه آن هم کاملا شبیه شیر شتر تازه خواهد بود.

فرایند خشک کردن شیر شتر گران است اما شرکت زرپر تولید محصولات شیر شتر را با بهترین روش های موجود مورد استفاده انجام می دهد! این روند با انجماد شیر آغاز می شود و سپس آن را در یک خلاء کمی در معرض دما قرار داده می شود که این روش برای حفظ مواد مغذی در شیر شتر بسیار حیاتی و مهم است تا شیر شتر به شکل پودر خشک در آمده و تبدیل شود.

در آفریقا و خاورمیانه ، از شیر شتر به صورت درمان در برابر کم ابی بدن، زردی، مشکلات طحال، سل،سم، کم خونی، دیابت و علیه ویروس هپاتیت استفاده میشود.

آزمایشگاه کنترل کیفیت این کارخانه به پیشرفته ترین تجهیزات آزمایشگاهی مجهز میباشد.

کارخانه تولیدی این شرکت در زمینه تولید و بسته بندی زعفران ، زعفران خشک شده به روش خلا انجمادی، میوه خشک به روش خلا انجمادی ، لبنیات خشک به روش خلا انجمادی ، میوسلی ، سریال بار ، چای فوری ، شیر خشک شتر به روش خلا انجمادی فعالیت مینماید.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.