ثبت آگهی رایگان

تعاونی گلخانه داران، تولید فروش کود، سم، نشا توت فرنگی، سینی کشت، آب شیرین کن، هیتر

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

- تعاونی گلخانه داران استان آذربایجان غربی داروخانه و کلینیک گیاه پزشکی

- تولید کننده و وارد کننده نمایندگی فروش کود و سم های خارجی و ایرانی

- آزمایشکاه تخصصی تشخیص بیماری و درمان مبارزه با آفات گلخانه ای، باغات، مزارع


تعاونی گلخانه داران استان آذربایجان غربی در راستای رشد و تعالی بخش کشاورزی و همگام سازی آن با پیشرفت جهانی وظایف زیر را بر عهده دارد:

1- تولید، تهیه، توزیع اقلام و ملزومات کشاورزی جهت مصرف کشاورزان و گلخانه داران اعم از سموم دفع آفات نباتی و کود های شیمایی و کلیه تجهیزات گلخانه ها از قبیل فن و پد ، بخاری هیتر (کوره هوای گرم) و سیستم های تابشی ( گرماتاب) و آبشیرین کن های صنعتی (OR) تمامی ظرفیت ها و انواع خاک گلخانه کوکوپیت سریلانکایی و هندی ، اکوپیت، پالم پیت و پرلیت.

انواع کیسه های کشت هیدروپونیک (گروبگ)، طراحی و فروش لوازم سیستم های آبیاری و پمپاژ و سیستم اتوماسیون و طراحی ساخت و تجهیز گلخانه می باشد.

2- تعاونی گلخانه داران به عنوان مجتمع آموزشی کشاورزی و مرکز شماره 3 توان افزایی و مهارت آموزی کشت هیدروپونیک در کلیه رشته ها آمادگی ثبت نام و آموزش دانشجوهای رشته های کشاورزی و کشاورزان و علاقه مندان را دارا بوده که این مرکز زیر نظر سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی بوده و دارای مجوز رسمی از سوی سازمان مرکزی می باشد و پس از طی دوره به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره معتبر اعطاء می گردد.

3- تعاونی گلخانه داران دارای پلی کلینیک گیاه پزشکی بوده و به تمامی گلخانه داران و کشاورزان در جهت بازدید ، تشخیص و درمان ، در کلینیک گیاه پزشکی سرویس ارائه می نماید. در صورت مراجعه حضوری کشاورزان و گلخانه داران به پلی کلینیک در خصوص تشخیص آفات و بیماری ها ارائه کلیه خدمات آزمایشگاه گیاه پزشکی رایگان می باشد.

4- تعاونی گلخانه داران با ثبت نام و عضویت گلخانه داران و کشاورزان محترم در مسیر جهت دهی برنامه ریزی کشت و تولید ، مشاوره ها ، بازاریابی و صادرات محصول با نشان استاندارد محصول ارگانیک به ثبت سازمان ملی استاندارد ایران و یکپارچه سازی اعضاء و رفع مشکلات آنان پل ارتباطی بین گلخانه داران و کشاورزان با مسئولین محترم وزارت جهاد کشاورزی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی می باشد.

5- اولین مجری بانک نشاء سردخانه ای توت فرنگی در کشور می باشیم

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط